Wednesday, August 11, 2010

Sambung Study..!!!

Huuuu.......

Saya......

Nak.....

Sambung...

Study...!!!

Kebelakangan nie memang aku duk tengok-tengok tempat yang sesuai untuk aku sambung belajar....
tapi aku nak smbung untuk part time study je sebab aku masih nak bekerja.... huhh"

duit... duit....

serius, aku memang nak sambung :(

cukupla time diploma ritu aku tertinggal sesi konvo.....

Moga, niat aku nak sambung deg dlm jurusan yang aku minat nie adalah keputusan yang betul dan dapat topup kembali sesi konvo yang tertinggal dulu.....

huhuuuuuu, Open Universiti Malaysia cam ok... td duk seach punya search, nmpak satu program "BELAJAR SAMBIL BEKERJA" wawawaaaaaaaaaaaa.... cam best je hehehe ^_^

ermmmm nanti nak ke sana untuk mengetahui lebih lanjut....... yuk2 Nunub's...!

No comments:

Post a Comment