Thursday, August 12, 2010

Ex Bf - My lil bro - Seseorang

Alhamdulillah, rezeki yang diberi oleh Tuhan pada hari ini.... huhuhu byk sgt lauk hari ini...

Cik Nunub makan manyak manyak rini ^_^... wawawah tak takut ke Cik Nunub's oii???

"hehehehe, nub's takmo gemok ar, nanti susah nak gerak.... asyik penat jeee.."

hehehe terlaksana puasa ku untuk hari kedua ini... Alhamdulillah....

Ex Bf? My Lil Bro? and Seseorang???? huhu apa cer nie??....

Aku tak tahu nak luahkn kt mana, jadi disini sahaja aku coretkan sedikit rntihan hati yang semakin menyesak di dada ini.....

My 2nd Ex Bf 

Dracula... nama yang agak jarang aku sebutkan sekarang ini ataupun memang aku dah tak sebutkan dh pun selepas......................................... kau pergi meninggalkan aku.......

4.45pm (sebelum pulang dari office)

dalam keadaan aku nak bersiap-siap kemaskan meja dan offline YM, tiba-tiba aku nampak satu id ym yang amat ku kenali dulu....


"dracula pm aku?"

"dracula?"

klik...

"dracula : Selamat berpuasa wak"

ermmmmm......

offline... close (x)... shut down PC.... pakai kasut... chowww.......

huuuuu~

"Dracula...... dah lama awk menyepi, kenapa kini awk menjelma?"


Insan yang pernah aku sayang.... pernah bertahta di hati ini... insan yang sentiasa aku rindui.....

Tapi...... itu semua dulu.......

Rasa tue semua dah mati dalam hati ini..... Aku dah tawar hati.....

"Awak... sama ada awk baca ataupun tidak blog saya nie, saya tetap akn luahkan sesuatu.... luahkan sesuatu yang dah lama bersarang dalam ht ini... Saya tak pernah salahkan takdir atas perpisahan hubungan kita, memang benar kata orang... semuanya pasti ada hikmah....."

"Awak... Saya tak reply ur msg kt ym and approve request awk kt fb bukan bermakna saya marah kat awk... dan bukan bermakna saya hendak bermusuh.... apatah lagi berdendam...."

"Cuma saya taknak ketenangan yang baru muncul dalam diri saya ini pergi meninggalkan saya... bukan senang wak saya nak pulih... bukan senang saya nak kembali berdiri semula..."

"Saya tak marahkan awk.. semua dah pun berlaku.... awk pun dah ada pasangankan sekarang... semoga bahagia hendaknya wak.."

"Awk... sekali orang buang saya... mati hidup kembalipun saya tak akan terima.. melainkan terima awk sebagai seorang rakan... itupn tetap hrus diberi masa juga...."

huuuuuuuuuu~ dah la Nabilla...... sudahla~

hatiii.... ohh hatii..... jangan lemah ye........


My Lil Bro

Baru lepas beli makanan untuk berbuka kat pasar malam plus bazar kt area Jalan Kuching..

1 miss call?

Azroy?

Call back...

"Hello, Assalamualaikum"

"Waalaikum'salam, kau kol akk ke tadi?"

"A'ah.. kau buat apa tadi?"

"Beli makanan kat pasar malam jln kuching.. asal ?"

"Owhh dengan siapa? "

"Dengan family la, mak ayah dan nawal.."

"Owh.. tak ada, aku ingat nak berbuka dekat rumah dengan korang tapi transport pula tak ada, tak apa la.."

"Transport tak ada?..owh.."

"Semalam berbuka cam mana kat rumah baru? he3"

"Okay je, alhamdulillah.. kau pula berbuka kat mana?"

"Aroy berbuka kat tempat kerja, kat sinikan ada makanan.. k k la kak, ada orang panggil nie, kirim salam kat semua, assalamualaikum"...

"Orite, w'salam.."

tttiiittttttttttttt..............................................

"Mak, ayh, nawal.... aroy kim salam"

"W'salam"

setakat tue sahaja yang aku ingat perbualan antara aku dengan adik lelakiku petang tadi....

hurm....

entah kenapa....... aku terasa sangat rinduuuuuuuuukan dia...... :"(

Lama benar dah tak jumpa.... sepanjang kami dah berpindah kat area segambut,kl ini dalam bulan 4 ritu.. Azroy tak pernah tidur kat sini... kalau datangpun, sekejap then balik bangsar rumah lama kami sebelum kami pindah sini....

sebak :'(...

serius..... saya sangat rindukan adik lelaki saya yang seorang ini.....

Roy... jaga diri bebaik k..... kami semua sayang dan rindukan kau.... :'(



Seseorang

Awak yang bernama Seseorang..... hehe :)

Thanks~

No comments:

Post a Comment