Sunday, August 29, 2010

UjianMu~

Keadaan bukan seperti dulu.....

Semua dah berubah......

Dari sudut, keceriaan, ketenangan...................

Andailah dapatku usapkan titisan air mata itu.....

Andailah dapatku hapuskan teriakan jiwamu itu....

dan andailah dapatku meleraikan segala kesulitan ini....

Adakah ketenangan itu akan kembali? ='( 

Allah Hu'Akhbar~

Aku sayangkan keluargaku... Lebih dari segala- galanya.....

"Ku mohon padaMu Tuhan, jangan kau ragut ketenangan ini Ya Robbi~"
Ujian demi ujian.....

Siapa sangka dan siapa yang dapat menduga ujian apa yang Allah akan berikan.......

Aku tak tahu.....

Aku tak tahu.......!

Setiap kali M E R E K A M U L A K A N L A G I ........
Jiwa aku memberontak..... 

Apa yang aku leh cakap....... "Sedey giler dohhhhhh....!"

Memang benar kata orang... Kehidupan ini seperti roda... 

Kadang- kadang kita berada di atas....

dan Kadang-kadang kita berada di bawah....

"Ya Allah, memang benar doa seorang ibu kau makbulkan.."

"Adakah doa seorang anak juga kau makbulkan?"

"Dengarlah rintihanku Ya Allah ='("

"Dada aku semakin sesak Ya Allah..."

"Semakin sukarku bernafas dalam kesesakan ini Ya Allah"

"Tolong lah Ya Allah.."

"Tolong aku Ya Allah ='(.." 

"Pulihkan kembali semuanya ini.."

"Pulihkan lah ='(.." 

Astarfirullah'halazim...... astarfirullah'halazim..... astarfirullah'halazim ='( 

Saya sangat sangat sangat sayang keluarga saya......................


Buat sahabat- sahabat

"Terima kasih, terima kasih kerana sudi luangkan masa mendengar setiap keluhan hati yang semakin menyesakkan, terima kasih kerana tidak jemu-jemu untuk meminjamkan telinga dan mata anda untuk mendengar dan membaca setiap coretan tulisan rintihan hati ini....."

Buat awak yang bernama Seseorang

"Terima kasih juga.... terima kasih kerana awak sentiasa membuatkan saya tersenyum... walaupun awak cuba korek apa yang sedang berlaku dalam kehidupan saya.. maafkan saya..... belum tiba masanya lagi untuk saya terangkan situasi ini"

"Awak yang bernama seseorang............................ Terima kasih lagi sekali, kerana hadir dalam hidup saya tatkala saya butuhkan sokongan, terima kasih wak.." 

Buat keluargaku

"Akak sayang keluarga ini....... akak mohon fahami jugala perasaan kami... " 


Ketenangan~
oOh ketenangan~

Walaupun bukan sekarang....

Suatu hari nanti, akan ku pastikan K A U menjadi milikku yang M U T L A K . . ! !







bungkam bisu.. tiada apa yang satu..
lemah badan aku gila lesu
fikiran melayang buat aku buntu
owh apa kah aku masih seekor kelkatu

rancak menari salsa sampai terpijak kaki
mereka semua tertawa tapi aku tak peduli
aku menari tak henti-henti
suatu hari nanti aku kan pergi
berikanlah aku satu peluang
untuk aku terus terbang
melakar lukisan pelangi indah
untuk kita lakar bersama

curhatku,
A K U ~~

No comments:

Post a Comment