Thursday, August 5, 2010

Kerja Last Minute.... huh'

Kebelakangan nie kerja kat office memang melambak, kadang-kadang terasa cam tak cukup tangan nak siapkan... Semuanya kena disiapkan dengan cepat dan pantas.. Lagi tension bila kena push..... aiyyoooo!!
Semua nie sebenarnya gara-gara buat kerja last minute.... (Padanla muka, sape suruh buat kerja last minute??) dan akhirnya diri sendiri gak yang kelang kabut tak hengat dunia.....!

Dari siang tadi duk busy kena siapkan 1 tender sebelum tepat pukul 12 tengahari..Peh kerja giler tue.. Mana tak giler, lagi 10 minit nak pukul 12 tengahari, baru aku nak hantar... Apa lagi, bos aku merempit la duk hantar tender tue hahaha.... Lagi sengal aku nie, duk kelang kabut nk reply tender secara online pula......

Begok...!!

Tau apa yang begok? Selepas semuanya aku dah isi dengan bersungguh-sungguh, time nak klik button "HANTAR"........ ttiiiiiittttttttttttttttttttttt...... masa dah tamat.......

ermmmmmmmmmmm..... N O  C O M M E N T...........

Korang paham-paham aje la apa yang aku rasa....

Sekarang nie tepat pukul 12 malam... Dekat atas meja nie ada 2 tender yang harus aku siapkan sebelum pukul 12 tengahari besok...... ermmm nie pun kes last minute gak.... Tapi disebabkan aku tak nak kelang kabut cam pagi tadi, tue yang aku bawak kerja nie balik ke rumah, dengan harapan dapatla aku siapkan malam nie juga.... Tapi hampa, because company profile lak aku terlupa nak bawak balik, so ada certain part yang terpaksa aku tinggalkan dulu...

Maknanya, pagi-pagi nanti, nabila masuk je office, nabilla kena fokus and terus buat kerja.. Jangan duk ber'FB je....

Aduiyaii~

Cik Nunub... Cik Nunub...~

(-_-") huuu... saya sangat mengantuk sekarang nie~


p/s : JANGAN BUAT KERJA LAST MINUTE...!!!

No comments:

Post a Comment