Wednesday, September 15, 2010

Tentang Sesuatu........ ! ?

Sesuatu.................

Sesuatu................................

S E S U A T U . . . . . . . . . .  . . . . . . . . !

 

Soal....... I M P I A N . . . .

Soal........ C I T A - C I T A . . . . .


Bagaimana aku nak buat sesuatu yang bukan bidang dan minat aku??

Bagaimana aku nak ikhlaskan sesuatu kalau ia sekadar terpaksa?

huh'...........................

Sudahla Nabila.... sesuatu itu takkan tercapai kalau ia sekadar mengeluh....~


S E S U A T U . . . 


Aku nak ada sesuatu dalam kehidupan aku....

Sesuatu yang aku puas....

Sesuatu yang aku ada..... untuk aku... dan boleh dikongsikan kegembiraan itu dengan yang lain....

Sesuatu yang benar benar aku minat untuk lakukan.....

Seperti hobi..... tapi dalam masa yang sama, hobi ini kita boleh jadikan ia S E S U A T U . . .

Seperti satu K E R J A Y A  . . .

Aku terlalu inginkan sesuatu dalam kehidupan aku...........

Biar ia kecil..... tapi diri sendiri punya....

Biar ia sederhana .... kerana dari kesederhanaan itu mendatangkan satu kepuasan untuk diri sendiri....


 




p/s : Dimana ada kemahuan, disitu pasti ada jalan..... dan setiap jalan perlu ada kesabaran dan kegigihan... kerana dengan berbekalkan kunci kesabaran dan kegigihan itula akn dapatku buka pintu kejayaan itu suatu hari nanti :D, insyaallah, Amin~


"Jika anda berhasrat untuk berjaya, jangan hanya memandang ke tangga tetapi belajarlah untuk menaiki tangga tersebut."

No comments:

Post a Comment