Tuesday, September 14, 2010

Besday Adik ^_^

Hari nie hari jadi adik bongsu aku, Nawal Natasha Bt Md Yusop.....
Dah genap 15 tahun kau ye....... ingat, 15 tahun tau...! bukan 5 tahun g... haish~

Sayangggggg adik akak... muuuaaahhhh...!

Selamat hari jadi ye syg, semoga......:
- Dimurahkan rezeki hendakNya..
- Dipanjangkan umur..
- Dikurniakan akal fikiran yang kuat dan sihat ( untuk PMR tahun nie) he3..


Amin ~



Hari nie kau ikut akak kuar, akak pun xtahu nak beli untuk kau apa dik...

Apa ye? apa ye?

Toink... toink (#_#")

Apa -apa pun Selamat Hari Jadi yang ke - 15 :D

Kau dah besar, badan pun dah besar.... xmo buli kakak kau lagi ye... xkesian ke?? haish~

Asyik kena buli je aku~

Apa nak buek? inila padah diterima insan-insan yang kecil hahahahahha...

hehehehe

:)

Semoga menjadi insan yang sangat berguna sayang... amin~



Note : Semalam mak dah mula bertanyakan link blog aku.. :

" Puas mak cari blog Nurul, tak jumpa pun? "


" Erk, mak cari blog akak ke? nak buat apa? "


" Saje.. mana? nak mak click kat mana? "

" ha? hehehe tak payah la mak, haish~ segan la .."

" Eeee tak baik tau .. "

adehh... pernah kot mak aku tau sal blog nie, mungkin kot dulu aku pernah bercerita... and aku pernah je buka blog and menaip depan mak..... tapi, tak pernah lak aku terfikir mak nak membacanya...

Blurb... erk alamak (#_#) huu~

No comments:

Post a Comment