Monday, September 20, 2010

berani untuk B E R U B A H . . . !

Beberapa minggu yang lepas, aku terjumpa sebuah diary....

dalam diary tue ada tulis satu perkataan

"Berani untuk berubah "

dan pemilik diary tersebut adalah

Md . Yusop Bin Suboh...

Ayah aku sendiri....

itu adalah moto hidup ayah aku sendiri....

Yup, semua orang ada pendirian, pegangan dan moto masing masing...

Terpulang pada diri sendiri itu juga... kalau kau punya moto kuat, maka harus kuatkan azam...

huh'.....

Berani untuk Berubah......

Ayah :)

yup, kita harus berani untuk berubah....

dan aku juga mahu berubah...

BERUBAH...!

BERUBAH...!!

BERUBAH...!!!

Berubah dari semua aspek....

Kehidupan... Kewangan.....

Cakap senang, tapi nak lakukannya susah.....

Ahhhh peduli apa..... aku nak berubah juga.....

Nak jadi yang terbaik dari yang terbaik.... insyaallah, Amin~

" Permudahkan segalanya Ya Allah, Amin~"

curhatku,
A K U

No comments:

Post a Comment