Friday, September 17, 2010

Awak yang bernama "KAWAN"

Awak yang bernama "KAWAN"....

Mesej ini ditulis hanya untuk awak.....

Sebab saya yakin, awak juga mengikuti perkembangan blog saya...

Awak yang bernama "KAWAN".....

Mesej awk semalam....hurmmmm~

Awak yang bernama "KAWAN".....

Terima kasih, sebab dulu awk pernah mendoakan agar saya dapat temui insan yang benar benar boleh membuatkan saya bahagia.... dan Alhamdulillah, insan itu telah pun saya temui...

Memang benar, saya bahagia sekarang, bahagia dengan insan yang bernama SESEORANG..

Dan doa saya juga buat awk, semoga awk temui kebahagiaan awk sendiri suatu hari nanti....

Saya dahpun temui Adam saya...

Seorang Adam yang terima kebosanan saya...

terima skema saya....

terima ayat ayat novel saya....

dan paling penting, dia terima saya kerana DIRI SAYA...


Dan doa saya buat awk, moga awk juga temui Hawa awak yang tepat suatu hari kelak.... insyaallah :)

Belajarla untuk menghargai sesuatu itu, belajarla erti bersyukur....

Awak yang bernama "KAWAN".....

Apa yang boleh bantu awak sekarang, ialah Allah....

Hanya Diala sebaik baik Penolong dan Penyelamat...

Seketika dahulu saya juga sakit...... jatuh.... pedih akibat perkara yang sama....

dan hanya kepada Dia sahaja tempat saya mengadu... merintih... sehinggala Dia hadirkan SESEORANG dalam hidup saya, Alhamdulillah...

Awak yang bernama "KAWAN".....

Biar orang buat kita, jangan kita buat orang.. kerana sebesar zarah manapun kita lakukan, baik atau buruk, tetap akan dapat balasan juga kerana Dia maha Adil dan Maha Mengetahui...

Awak yang bernama "KAWAN".....

Awk cakap (makin di baca makin sakit).....

Nasihat saya, andai blog saya ini menyakitkan hati awk..... jangan la awk bacanya lagi...... (Semoga ini adalah mesej yang terakhir, kerana saya tak nak menyakitkan hati siapa -siapa di luar pengetahuan dan tindakan saya)

dan terima kasih lagi sekali kerana mendoakan kebahagiaan saya bersama dengan SESEORANG :D

p/s : Saya la orang pertama yang gembira mendgr bahawa awk mahu berubah, xnk brbohong lg... atau mungkin saya org yg kedua, ketiga or seterusnya.... Apa2 ajela, tapi yang pasti... saya lega mendengarnya, Alhamdulillah, semoga awk pgg kata2 awk, dan semoga juga, Allah sentiasa bukakn pintu hati awk, insyaallah, Amin~



~Nurul Nabillah

No comments:

Post a Comment