Sunday, September 19, 2010

kisah semalam~

Penat~

Tue yang dapat aku gambarkan......

Tapi best~ hahahahaha

haish~ nabila nabila.....

Tapi seriusla, bangun pagi tadi baru terasa satu badan lesu.... penatnya~

Semalam 18hb Sept '10, pas lek kerja je terus balik rumah..

Siap siap...

SESEORANG datang jemput untuk pergi open house rumah member dia area segambut juga..

Nawal, ofcosla ada...... dia kalau bab makan memang no.1

Ada behun sup... bestnya~

Nawal makan bersungguh -sungguh semalam.. hahaha..... bestnya dia makan, lapar ye? hehe kesian adik akk.....

Lepas balik dari open house umah member SESEORANG, hantar Nawal balik rumah...

Then barula kami terus ke TS tengok m0vie....

Pakai baju kurung je kot, hahahah dah kata baru lek dari beraya....

Movie.. movie..... yes....!

Semalam tak banyak sangat pilihan, eh tak... banyak pilihan sebenarnya tapi disebabkan kamipun kejar masa, jadi kami perlukan movie yang singkat tapi best....

So....

SESEORANG beli tiket movie DEVIL... kot hehehe....

Citer hantu..... haish~


"awak suka citer hantu x? "


"ermmm tak kot, tapi boleh je layan "

Movie mula start....


"eh nie citer hantu ke? "

"a'ah " (sambil m'ganguk kepala ) "

" laaa saya ingat citer lawak " (sebab dia kata tadi nak beli tiket wayang cats and dogs)

" hehe tak la, nanti kalau awak takut, awak peluk je saya"


" erk... sengal " (owhhhh kalau menyakat awk mmg no.1) :D

ermmm citer seram.....

seram gak ar..... tapi kan aku rasa cerita tue cam cerita romantik lak.....

haish~ SESEORANG SESEORANG... hehehehe :)

tepat pukul 8pm....kot tamat citer tue....

huish kena bergegas nie sebab ada satu lagi open house member SESEORANG....

Kami pun terus bertolak ke JJ MALURI, Cheras...

Park kereta kat situ dan naik kereta member SESEORANG iaitu kereta Kak Diana...

Menujula kami ke destinasi impian hahaha.... area Sungai Long..

Raya raya...

" haish besarnya rumah dia... "

Sorangpun aku tak kenal....

Segannya.....

Waaa nasi ayam.... huu leh tahan lapar gak ar perut nie....

Ambik ambik.... ayam ayam.....

Bismillah~

ermmm baru mkn separuh dah kenyang yang teramat....

Tengok sebelah....

SESEORANG setia menemani...

"haish tak leh jadi nie, kena habiskan gak"

Nak tak nak, kena paksa diri gak habiskan....

blurb, erk rse cam nak termuntah kot....

Relaks relaks..... minum air.. minum air....

haish SESEORANG dah habis makan dah...


" awak kalau nak join member awk kat meja makan tue, pergi jela, saya xkisah "


" eh takpe takpe, saya teman awk, lagipun nak habis dah kan"

haa? ermmm sambung makan lek....

Makan Nabila, makan.....! Jangan membazir......! haish perut asal la kau nie kecik sangat....

Akhirnya habis juga... yes! yes! walaupun xlicin cam pinggan SESEORANG, tapi aku habiskan makanan juga.... hahaha

Excited nie~ ngeeeeeee :D

Selesai sudah makan, sesi tangkap gambar.. hu3

Tak sabarnya nak dapat pic dari kak Diana.... nak letak kat blog , FB :D

huuu~ lewat dah nie....

10.30pm... ( not sure)

kami bertolak dari rumah kawan SESEORANG untuk pulang......

Waaaaaaaaaaa dalam kereta memang terasa nak lena.....

Pandang sebelah....

SESEORANG.. SESEORANG...

pot pet pot pet..... banyak cakap... hahahahahah :D

" Sayang mesti seronok malam tuekan? dapat jumpa kawan kawan "

" hehe sebaik kawan kawan awak semuanya okay, dan ada gak yang tanya berkali- kali kita nie kapel ke? hahaha adehhh"

" Sebaik tak ada member kolej kita semalam kan? kalau ada, haish tatau nak cakap pe, makin segan kot, tak ramai member2 kolej tau kita bersama "

" Saya mungkin agak pendiam, pemalu.... bagi saya masa untuk menyesuaikan diri dengan dunia awak ye "

" Saya akui, saya bukanla yang terbaik.... tapi saya akan buat yang terbaik untuk kamu "

" Dengan nama Allah Yang Maha Mengetahui, saya sayangkan awk " :)

11.00 pm sampai kawasan pangsapuri... Alhamdulillah semuanya selamat....

Thanks guys ^_^

Sampai je rumah


"Assalamualaikum "


" W'salam "


" Ayah mana mak? "


" Kat kedai depan tue "


" Kedai depan? depan mana? "


" Kedai yang baru buka tue la.."


" Owh... mak, maaf akak balik lambat "


" Lain kali jangan lambat "

" :) baik mak "


" haa lupa lak.. besok akak pegi bangsar ye, shida buat open house "


" ehhh baru mak ingat nak minta kamu tolong mak masak besok, kemungkinan ada sedara yang nak datang beraya besok "


"owh... okay.... okay je, nanti akk cancel pergi open house ngn shida "

huuuu  so hari ini... bagun je pagi pagi tadi, on9 sekejap, upload picture...

mak bagun dari tidur, siap2 g pasar, lek dari pasar, bermula la sesi memasak... huuu

makanan banyak nie.... tedap tedap

Menu?

Lontong ada....

Mee goreng... apa tah nama dia...

and Sambal udang.....

ringkaskn? haa tapi semua mak sediakan dalam kuantiti yang banyak.... sedap ^_^

huuu rini aku mahu duduk je rumah... penat kot..... esok dah la kerja.. haiyaaa~

No comments:

Post a Comment