Saturday, May 21, 2011

Impian..

Assalamualaikum...

Jam dahpun menunjukkan pukul 2.57am.....

Nak katakan tak ngantuk tue tipulaaa, memang ngantuk tapi tapii tapiii memandangkan balik dari tempat mentor tadi n dapat pula katil yang sangat empuk...fuh'~ terus pengsan... Jadi mata dah takleh nak pejam balik setelah diganggu oleh Incik Seseorang pada pukul 12am td sampai 1.30am....

Waaaaaa Cik Nabila kena tidur sekarang nie, kang besok dalam pawagam mahu tak sedarkan diri....!!

Ok ok, kejap kejap....

Nak citer soal I M P I A N . .

Aku ada impian.....

Aku juga ada satu matlamat....

Aku mahu menjadi seorang usahawan muda hehehe...

Tingginya impianmu wahai Cik Nabila...

huhu, kenala tinggi, takkan nak rendah? (cukupla sekadar ketinggian fizikal saya rendah huhu)

Susah... tapi itu tidak mustahil bukan?

Time study-study dulu cikgu kita ada pesan sesuatuuuuu..

"Nabila, nak mengenggam A itu tidak mudah tapiii itu tidak mustahil, asalkan kita kena rajin belajar, dan rajin berusaha...."

So cayok-cayok....!!

Pe2pun Nabila juga harap uolls pun dapat mengecapi impian dan matlamat uolls kays?...

k k, nk tito dulu... mau ngedate besok... sayonaraaaaa ^_^!!!

curhatku,
Nabilla a.k.a Nunub's

3 comments:

  1. impian akak nak buat buku bebanyak~~hee

    ReplyDelete
  2. hahahah.. wahh bgus2, amin amin, moga tercapai impian akk tue, t leh adiah kn saya sebuah buku setelah impian akk terlaksana ye? hehe gud luck sis

    ReplyDelete
  3. Letakkan impian setinggi bintang..Jika jatuh masih berada di puncak bukit..:-)

    ReplyDelete