Sunday, January 9, 2011

Terus manjakan saya ye ..

Krriinnngggggg....!!!

Teriakan handphone yang mahu diangkat dengan segeranya..

1.35am

"Hello, Assalamualaikum.."

"Hello, Wa'alaikumusalam.."

"Hye sayang, dah tido dah?"

"Heheh, hye.. yeee.."

"Saya dah balik dah, jap-jap saya ada sesuatu untuk awk, jangan tido lagi tau.."

"okey.."

Alunan bunyi gitar mula kedengaran.. bersama dengan nyanyian dari Si Pengarang Jantung Hati Dupdap dupdapku..

Aku hanya mampu mendengar.. tersenyum dan terus tersenyum....

Sinar matamu bagai api menyambar
Haruskah engkau dan aku sama
Bara restu cintamu aku terpandang
Oleh pancaran demi cinta kristal

Kini aku terlontar ke dasar cintamu suci
Kini aku mengenal akan kepastian
Agungnya cintamu
Hangat membakar panas membara

Mentari cintaku ini jangan dipadamkan
Jika terpadam fanalah harapan

Kasih tunjukkan aku murni cintamu kasih
Biar aku ilhamkan akan kesucian
Kasih dan cintamu
Terus memancar terus membara

Jangan padamkan mentari cinta
Jangan padamkan demi cinta kristal
Bawa ku pulang
Bawa ku pulang
Bawa ku pulang.... oohhh nabilla

"muuaahh.. saya cintakan awak nabilla"

Pagi-pagi buta dah dapat panggilan dari Encik Seseorang, siap mainkn gitar n nyanyi lagi tue.. Waaa satu dodoian yang sangat berkesan...hahaha

"Sayang sayang.. hehe"

Hubungan percintaan... kadang kala ada pasang surutnya...
Walaupun hubungan kami dah genap 4 bulan, kami masih lagi dalam proses mengenali dan memahami antara satu sama lain...

"huhu aku ingatkan, tempoh 3 bulan adalah satu tempoh yang cukup untuk mengenali siapa pasangan kita sebenarnya"

Tapi nampaknya aku silap, sebab sampai bebilapun kau akan terkejut dengan setiap gerak geri or perangai sebenar pasangan kau terkeluar...

Kebelakangan nie hubungan aku dengan Encik Seseorangpun kadang-kala ditiup angin yang sempoi2 bahasa gitu, itu maksudnya agak sedikit goyangla.. huhu macam aku cakapkan tadi, kami dalam proses untuk mengenali dan memahami...

Yang bestnya dengan Encik Seseorang nie dia pandai memujuk... see, pagi2 buta dah dapat orang dodoikan free-free gitu...hahaha adeh, Perangai Encik Seseorang memang kadang-kala mencuit hati kecilku ini...

Sebenarnya serba salah juga aku pada Encik Seseorang, aku tahu, kebelakangan nie aku yang cuba buat perangai.. mungkin sebab masalah perempuan kut, ala biasala, paham-pahamkan sahaja bila perempuan OTW nak ke bulan mengambang niekan, so mood dia kadang kala KO sikit... or mungkin KO banyak hohohoho~

To Encik Seseorang : "Awak dah banyak berusaha yang terbaik untuk hubungan ini, ada seketika saya terlepas pandang pada kebaikan itu.. Saya akui saya silap, tapi ha'ha, jangan ingat nak rasa lega tau... kadang kala awak pun ada wat kita terasa (dah muncung sedepa nie).. jahat tau..! huhu.. Proses untuk mengenali, itu yang pasti antara kita... Awak harapkan yang terbaik dalam hubungan ini, begitu juga dengan saya, so just stay with me and teruskan bersabar dengan saya ye sayang hekhekhek ;p.."

"Isu memujuk nak datang depan rumah bagi bunga, teddy bear or trus masuk meminangpun okay juga.. haha (kena bahan dengan ira je tau).. tp pilihan yang terbaik ini sahaja sayang, just stay, playing ur guitar and singing for me... that's enough for me sayang.. awak pandai main gitar sayang, suara awak pun sedap.. (cair dah sy, cair dah.. abes..abes haha)"

"Sayang, lepas kahwin (insyaAllah) nanti, biar saya duduk sebelah sayang sambil baring kat bahu sayang, sayang terus main gitar n bernyanyi untuk saya tau.. saya benar-benar sukakannya.."

"btw, thanks for everything sayang... I love you forever and ever and ever...!! insyaallah.."

p/s : terus manjakan saya dan sayangkan saya ye.. ^_^

curhatku,
Nurul Nabillah a.k.a Nunub's

2 comments:

  1. halamakkkkk romantiknyerrrrrrrrrrr...suka bangatttt... XOXO...

    ReplyDelete
  2. haha.. ala cam akk dan abg ijal tima muda2 dulu la juga ;)

    ReplyDelete