Saturday, December 4, 2010

Saat Romantikalasofa~

Huuuuuuu~
Hari ini masih terasa penat~
Semalam keluar dengan Ima....
Hari ini pula dengan Seseorang.......
Besok? tatau lagi......

To Seseorang :

Huuuu~
Terasa dah lama tak berjumpa kan sayang?
Awak nampak berisi sikit.... opss~ terlepas cakap sudah...hahaha
Apa-apapun awak tetap cute kehkehkeh ;p
Lain kali jangan wat macam tadi ye...
Mula-mula kata nak pergi makan-makan kat Kampung Baru je kan, aleh-aleh ke tempat lain pula...
Sebaik ada Kak Diana and Abg Herry tadi, kalau tak, mahu saya sekeh awak je tadi.. hehehe

Hari ini mesti awak tak makan malam punyakan? hahaha
cuz tadi terpaksa makan subway sandwich saya separuh :D
Maaf sayang, saya kalau tak biasa makan sesuatu tue memang agak kekok.. dan ia tak akan habis ;)

I'm so sorry :( ^_^

Terima kasih sebab belanja saya sandwich nie, dan terima kasih lagi sekali sebab tolong saya habiskan sandwich saya hahaha... Saya tahu awak sangat kasihankan saya bila tengok muka terpaksa saya telan benda nie..hahaha, agak kelakar bila kenangkan situasi kat subway tadi ^_^
Lepas nie kita takyah pergi subway lagi ye sayang, takut membazir lak nanti, awak tahu saya tak akan makankn?.. :)

subway sandwich


Tadi awak teman saya pergi beli ais-krim untuk Nawal...
Balik rumah time nak sediakan ais-krim untuk mak dan ayah saya terkenang sesuatu....~
Iaitu saat kita berdua share ais-krim sesama.... huuu~
Secara jujurnya saya rindu saat itu....
Mula-mula kita keluar buka puasa bersama, awak belanja saya 1 bekas ais-krim..
Terkedu gak saya time tue..

Lokasi : Nando's Bukit Bintang

"Awak tunggu sini sekejap ye"

"Nak pergi mana?"

"Adalah.. kejap je.. kejap"

"Okay, tapi jangan lambat sangat ye, dah nak berbuka nie.."

"okay"

Lebih kurang 15 minit berlalu~

Awak pulang dengan 1 beg plastik
Awak senyum je~

"Nah untuk awak"
 
"Apa nie?"

"Tengoklah"

"Ais-krim ^_^ .. besar nie, macam mana saya nak habiskan?"

"Takpe, kita share ye?"

"Hehehe okay.."

Lepas makan makanan kita, kita share sesama ais-krim tue...
2nd time pun macam tue juga.... tapi yang 2nd tue saya dah tak segan share dengan awak ais-krim..

Percaya tak, kemanisan dalam perhubungan kitapun ada kaitan dengan ais-krim...
Sebab hubungan kita makin erat tatkala kita duduk berdua dan menikmati ais-krim bersama...

Bila saya ternampak ais-krim, confirm saya teringat awak...
Mana tidaknya.. saya teringat saat saya suap ais-krim kat awk, lepas tue awak nak suap saya balik, saya cukup marah bila awak berkeras nak suap juga hahahaha....
Sorry sayang, mybe sebab saya anak sul0ng so agak kekok untuk orang suap saya... :p
Lainla dengan awak, anak b0ngsu, jadi benda2 cam tue mybe awk dah biasa... 
Tapi saya tak kesah.. 
Percayala, sebab saya memang suka manjakan kekasih saya ^_^
Sayang sangat manja, saya suka hehehe :)

"Jangan degil, biar saya suap, sekali je"

"Tak boleh, saya segan.."

"Sekali je wak.. cepat.."

"Takmau, saya tak biasa.."

"Tapi sekarang awak dengan saya, jadi awak kena biasa dengan situasi nie okay?"

"Hehehehe.... tetap tamau.." :)

Tapi sekarang, kita dah jarang makan ais-krim sesama..
Mungkin sebab masa yang terlalu suntuk untuk kita duduk dan menikmati ais-krim bersama...
Or mybe sebab kita dah jarang berjumpa....

Its okay...

Hehehe masing-masing busy dengan hal masing-masing, jadi saya sangat memahaminya....
Kalau nak berjumpa hari-haripun tak boleh juga, ayah marah hahaha..
Ayah kata tak manis keluar/ berjumpa hari-hari... saya kan masih anak dara orang ^_^ hehe~

Sayang... ada masa nanti, kita makan ais-krim bersama ye~
Saya rindu saat tue...
Saat romantikalasofa~ hehehehe


'Sweet'kan pic nie?


"Setiap hari sangat bermakna buat saya.. Setiap pagi adalah kemesraan baru buat kita.. Awak yang terindah antara yang terindah dalam hidup saya.. kerana hanya awak sahaja yang dapat mengetarkan jiwa saya... Percayalah sayang, saya sangat menghargai kehadiran awak dalam hidup saya..dan saya akan pastikan kebahagiaan ini akan menjadi kebahagiaan yang mutlak buat diri saya dan awk 1 hari nanti, asalkan kita terus kekal bersama...
Saya cintakan awak, Ahmad Lutfi..."


"Sayang... Hari-hari saya pun makin indah dan bersinar semenjak kehadiran awak... so jagalah saya dan saya akan jaga awak... Jangan sesekali tinggalkan saya sayang.. Sesungguhnya Tuhan sahaja yang tahu betapa sayangnya saya dekat awak... 
I do love you so much too sayangku Nurul Nabillah..."



with love,
Nabilla...~

No comments:

Post a Comment