Wednesday, December 15, 2010

duhai hati.. janganla begini~

Macam mana aku nak bercerita..

Boleh tolong ajarkan.......................?

Macam mana aku nak luahkan..

Boleh tolong ajarkan.......................?

Ermmm~

Lagi sekali ia terjadi........

Aku menjadi sangat sunyi.....

Persoalan demi persoalan yang terpaksa aku leraikan sendiri....

Aku cuba menjaga hati semua orang....

dan akhirnya hati aku yang menangis... :'(

Boleh bagitahu aku dengan siapa yang harus aku mengadu..???

Tension..! Serabut..! Buntu...!!!!!!

Boleh bagitahu aku dengan siapa yang harus aku ceritakan semua ini buat masa ini..???

Jawapannya.... tiada siapa-siapa....

Melainkan Dia....

Dia Yang Maha Memahami.. dan Dia juga Yang Maha Mendengar..

Dia pesan Sabar...

Kerana ketenangan dan kejayaan akan sentiasa bersama dengan orang yang sentiasa bersabar...

Jadi buat masa ini.. just duduk diam-diam....

p/s : sabar nabilla....~ (memujuk hati sambil mengesat air mata)

curhatku,
Nabilla....

2 comments:

  1. nape nabilla, jangan sedih2 lagi yer...kenapa yer orang cantek salu menangis, selalunya orang cantik harus banyak tersenyum...:)

    ReplyDelete
  2. hehe.. komen akak buatkan sy tersenyum... bkn sng nk dpt pujian cantik dr akk hehe...
    xada apala kak..biasala org semakin dewasa niekan dia emosi sikit hehe... thx kak ;)

    ReplyDelete