Saturday, November 20, 2010

Perjalanan

Belakang saya sakit...

Kaki saya sakit...

Tengkuk saya sakit...

ishh sumenya sakitla.....

huuuuuu~

Lepas nie ke Kuala Terengganu lak dari Kota Bahru, Kelantan nie...

Hopefully pas nie mak ayah terus balik KL la, xyh singgah Pahang or Johor...penat penat (bukan kau yg bawak keta Cik Nunub's oii)

huhu~ Hari nie hari apa ye? haa sabtu....

Esok dah ahad, pastu isnin.. huhu~

Hari isnin lak pagi2 kena gerak KL Sentral cuz kena berkumpul disana reramai then dorang angkut semuanya sekali ke Kem Bumi Jati, Jalan Kebun, Selangor.... selama 5 hari dan 4 malam...

Hu~ hopefully semuanya ok, dan hopefully aku larat menghadapinya...

"saya sangat letih nie..haaa"

Bersyukur sgt cuz aku terpilih untuk siswazah perantis, tp sebelum lapor diri untuk sesi perantis nie aku kenala hadirkn diri ke kursus induksi n program motivasi kt Kem Bumi Jati tue selama 5 hari....

1hb Disember 2010 dah kena lapor diri kat Shah Alam, masih tertanya-tanya Bandar Pinggiran Subang, Shah Alam, Selangor tue kat mana ye? jauh tak dari Segambut, KL...? kalau jauh maknanya kena dapatkan rumah sewa disana....

"ahhh banyaknya persoalan.."

Mengharap sangat mentor aku Tuan Shaikh Markhzan dapat membantu aku dalam urusan itu.. erkk siapa dia tue? entahla....

Semalam aku masih keliru dengan pilihan aku, nak atau xnk ambik peluang nie...

Ayah, mak.. ermm mereka pun serah keputusan kat aku...

Kenapa ye Nunub's tetiba keliru?

Mana taknya...
-dengan nanti terpaksa tergesa2 hari isnin nie kena gerak sana,
-dahla badan  masih penat, so cmne nk hadapi kem selama 5 hari 4 malam tue?,
-pastu tempat yang aku kena pergi kat Bandar Pinggiran Subang,Shah Alam, dengar nama pun tatau, niekan pula lokasinya...
-boleh ke tak nie?
- kalau jauh kena cari umh sewa, erk dorg xder asrama ke?
- pastu temp0h perantisnya selama 12 bulan...huuu~

ahhhhh Cik Nabilla oiii...!

Jangan cipta beribu alasan kalau nak berjaya..!!

Sekarang nie, apa yang aku boleh buat adalah REDAHkan je semua tue...!!

Penat tak penat belakang cerita, yang pasti laluinya dulu ye nub's..

Okay..!

No comments:

Post a Comment