Sunday, October 17, 2010

Bidadari Kecil (Thinkerbell)

4.20am ( strt menaip)

Waaaa aku rindu sangat nak lepak ruang nie lelama lagi, rindu nak ngarang panjang -panjang.....
cuma la nie, ermmm aku tak tahu nak ngarang apa......

Huuuu rindunya aku dengan waktu rehat / cuti aku.... ahhhh besttnyaaa dpt berehat puas puas.. dapat on9 lelama cam skrg nie hekhekhek.... :D

Dah lama kot tak macam nie dan badan aku sangat sangat penat.....

Mulai sekarang A H A D aku adalah hari mutlak aku...!!

Kerana time niela aku nak :

- Luangkan mse dengan family ( termasuk tilam, bantal, selimut aku)
- Luangkan mse dengan novel-novel yang tak sempat nak habis baca...
- Luangkan mse dengan merancang mse depan.. ahakz ;p
- dan Luangkan mse untuk aku....... belajar memasak... hekhekhek ( harus dipertingkatkan lagi)

huuuuuu~ ngantoknya sekarang (~_~") B E R T A H A N S A T . . !

hehehe hari ini Encik Wan Kobeng kena sakat ngan Cik Bidadari Kecil (Thinkerbell) lagi....

Takmau simpan dendam dalam hati yer Wan Kobeng? gurauan semata-mata, itu sahaja kemesraan yang ada.....

Bidadari Kecil....... Bidadari Kecil ? hehehehe

1 khayalan........ tapi syok habis...!!! hahaha

Nak jadi Bidadari Kecil muleh?

Yang sentiasa tolong orang tue, yang sentiasa menceriakan hati seseorg yang sedang berduka.. macam Thinkerbell......

Yang hadir biler diperlukan...... dan bler tidak diperlukan  dia akan lesap....

Tapi akan sentiasa ada..... :)

Waaa sangat indah bunyinya seperti dalam cerita fantasi.....

Takpela... kita kita sahaja yang create fantasi tersebut ye hehehehe.... :)
.......................................................................................................

huuuuuuu~ 2 3 hari nie aku lalui hidup aku seperti biasa......

Bekerja....
Bekerja......
Bekerja........

S A Y A M A H U B E R H E N T I B O L E H . . . ?

huh'

Ramai juga yang nak aku berhenti kerja dari situ.... Mak.... Seseorang..... termasukla Aku sendiri..he3

Sampai bila aku nak stay disitu? ada msenya aku harus melangkah 1 tapak kehadapan....

Dan insyaallah akan ada 1 ruang dan peluang untuk aku.....

Satu pekerjaan bukan sahaja mahukan gaji tapi ia juga satu ibadah....

( terlena 5 minit ~ sambung sambung menaip....!)

Jadi aku perlu cari sesuatu itu....

Aku masih muda..... ada impian dan kemahuan.... Moga dipermudahkannya la.... amin~

Tak sabar lak tunggu hari isnin nie....

hehehe sebab saya cuti ( mintak awai2 kat bos he3 )

Isnin nie dapat keluar dengan ruhil a.k.a rurub's dan ima sebab kitaorang ada taklimat...

Taklimat tentang Siswazah yang berminat untuk menjadi usahawan..... ( wahh satu peluang ! )

Sebelum balik kerja tadi siap siap aku fotostat semua dokumen diri..... tapi sayang la~

Gambar brukuran pasport tak sempat buat tadi.... hopefully besok kedai gambar buka la sebab isnin dah kena hadirkan diri dalam taklimat tersebut.....

Dan semoga aku lulusla interview untuk mengikuti praktikal tersebut, amin~

(ahhhh terlena sekejap lagi) pukul 5am dah nie... kena tunggu lagi sejam.... solat2 then trus tidoo waaaaa :D


Curhatku,
Nabilla~

No comments:

Post a Comment